Τρίτη 25 Απριλίου 2017

Πρόταση Τρίτης

Καλησπέρα σας και καλή εβδομάδα! Την Κυριακή δυστυχώς δεν πέρασε η δυάδα μας, αφού ναι μεν πέρασε άνετα η Μπράουνσβάιγκ, αλλά μας τα χάλασε η Κλαμπ Μπριζ. Από την αρχή βλέποντας την παράδοση πήγαινε η λογική στην Άντερλεχτ, αλλά από την άλλη μεριά συνυπολογίζοντας την κούραση της Άντερλεχτ απο τον υπεραγώνα που έδωσε την Πέμπτη στο Μάντσεστερ με την Γιουνάιτεντ (παράταση, 120 λεπτά παιχνίδι) και την επιτακτική ανάγκη της Κλαμπ Μπριζ για νίκη, σκέφτηκα πως η στιγμή ήταν κατάλληλη για να σπάσει η άσχημη παράδοση της Κλαμπ Μπριζ. Βλέποντας και εγώ το Χ2 στο 1,80 δεν το σκέφτηκαν καν, το έπαιξα. Ούτε και το μετανιώνω όμως.

Στα σημερινά τώρα, μου αρέσουν 3-4 σημεία τα οποία ίσως και να παίξω, το κύριο μου όμως παιχνίδι και η πρόταση μου θα είναι ένα σημείο με ΕΝΤΟΝΟ ΡΙΣΚΟ. Ο άσσος της Γρανάδα. Η Γρανάδα παίζει απόψε το τελευταίο χαρτί της για παραμονή. Με ήττα πέφτει, με νίκη και μόνο συνεχίζει να παλεύει και να ελπίζει, έστω και λίγο. Από την άλλη η Μάλαγα λογικά έχει σωθεί, δεν κυνηγάει κάτι ιδιαίτερο. Επιπλέον η παράδοση είναι με την Γρανάδα τα τελευταία χρόνια και η τιμή του άσσου είναι δελεαστική. Στο 3,90 άνοιξε και τώρα έχει ανέβει στο 4,00. Ωστόσο θα επιμείνω στον άσσο και ας μην βγει. Η πρόταση μου λοιπόν για σήμερα:

Γρανάδα-Μάλαγα: 1 στο 4,00

Καλό μεσημέρι και καλή επιτυχία.

Kokki.