Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

Για 3η σερί μέρα ταμείο!!!

Καλησπέρα σας! Δύο συνεχόμενες μέρες ταμείο, δύο συνεχόμενες μέρες οι βασικές μου επιλογές/πονταρίσματα επιβεβαιώθηκαν πανηγυρικά, πράγμα το οποίο με κάνει και σας κάνει πολύ χαρούμενους!! Για το μόνο που λυπάμαι λίγο, είναι πως χθες ενώ είχα διαβάσει αρχικά σωστά το παιχνίδι της Ουαλίας και έλεγα πως τα 5αρια στον άσσο ξέφευγαν για την εικόνα που είχαν δείξει αντίστοιχα οι δύο ομάδες, τελικά δεν το έπαιξα, παρασυρόμενος μόνο και μόνο από τους θεωρητικά (και μόνο) καλύτερους Βέλγους και από τον τίτλο του φαβορί που έφεραν, πράγμα το οποίο μου έγινε μάθημα και μου θύμισε πως σημασία δεν παίζουν πάντα τα ονόματα.

Πάμε στα σημερινά τώρα, δεν προλαβαίνω να κάνω ανάλυση μεγάλη όπως έκανα στα άλλα παιχνίδια, με πιέζει ο χρόνος. Οπότε συνοπτικά να συμφωνήσω αρχικά με τον φίλο και συνεργάτη Στέλιο για την πρόταση του Χ ημίχρονο. Μάλιστα πληρώνει και 1,95, ενώ εγώ το περίμενα όπως έλεγα χθες στον Στέλιο γύρω στο 1,80. Σχεδόν τιμή διπλασιασμού, καθόλου άσχημο. Τώρα από εκεί και πέρα παρόλο που ζω στην Γερμανία πλέον και την υποστήριζα μέχρι τώρα, σήμερα θα είμαι με την ομάδα των Ιταλών, μιας που τους υποστήριζα από πιτσιρίκι όταν έπαιζαν μεγάλα ονόματα όπως Ντελ Πιέρο, Τότι, Καναβάρο, Ματεράτζι, Γκατούζο, Μαλντίνι, Ζαμπρότα κτλ. Περιττό να σας πω, πως στην Γερμανία εδώ το κλίμα είναι πανηγυρικό, οι δε Γερμανοί πιστεύουν πως θα ξεπεράσουν το εμπόδιο της Ιταλίας σήμερα και θα φτάσουν τελικό όπου θα σηκώσουν και τρόπαιο.

Κατά τα άλλα τώρα, αν δείτε τα τελευταία παιχνίδια μεταξύ τους, οι Γερμανοί βγάζουν κόμπλεξ, στα τελευταία 8 παιχνίδια μεταξύ τους οι Γερμανοί έχουν 0 νίκες, 4 ισοπαλίες και 4 ήττες. Επειδή όπως είπα σήμερα δεν προλαβαίνω να κάνω μεγάλη ανάλυση, θα περάσω απευθείας στα σημεία που θα παίξω τα οποία θα είναι 2 βασικά στοιχήματα (ισόποσα) και 1 fan bet, αφού έχουμε γεμάτες τσέπες και πληρωθήκαμε καλά το τελευταίο διήμερο. Οι προτάσεις μου λοιπόν είναι;

ΒΑΣΙΚΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΑ/ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑΤΑ:

ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ: Πρόκριση Ιταλίας στο 2,37

ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ: Χ στο 3,00

FAN BET/ΨΙΛΟ ΠΟΝΤΑΡΙΣΜΑ:

ΓΕΡΜΑΝΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ: Ακριβές σκορ παιχνιδιού 1-1 στο 6,00

Καλή ιδέα είναι και το goal/goal στο 2,10, αλλά τελικά δεν θα το βάλω στο παιχνίδι μου μιας που δεν μπορούμε να τα παίξουμε όλα.

Καλό απόγευμα και καλή επιτυχία!

Kokki.