Τρίτη 12 Απριλίου 2016

Παιχνίδι με Προκρίσεις Ρεάλ-Παρί!!

Καλησπέρα σας! Καιρό είχαμε να τα πούμε, να γράψω δηλαδή εγώ ο ίδιος στήλη, αν και που και που στέλνω τα σκονάκια μου στον φίλο και συνάδελφο Στέλιο και αυτός με την σειρά του σας τα προωθεί. Άλλα από αυτά βγάζουν άριστα και άλλα πάνε...άκλαφτα! Τελοσπάντων, όπως και να έχει, σας έχω ξαναπεί, ζώντας πλέον στο Μόναχο της Γερμανίας, πολλές οι υποχρεώσεις και λίγος ο ελεύθερος χρόνος για να σας γράφω. Θα προσπαθήσω όμως να σας γράφω συχνότερα, γιατί μου το ζητάτε και με μηνύματα εσείς στο facebook.

Ας μην μακρηγορώ, όμως άλλο και ας πάμε στα δικά μας. Δύο τα παιχνίδια σήμερα στο Champions League. Στο πρώτο η Ρεάλ παίζει με την Βόλφσμπουργκ στο Μπερναμπέου και όλοι λένε πως εκεί το γήπεδο θα κατηφορίσει...Δεν διαφωνώ καθόλου, ίσα ίσα που συμφωνώ και επαυξάνω. Εντάξει στην Γερμανία η Ρεάλ πιάστηκε στον ύπνο, η Βόλφσμπουργκ έκανε και τα δικά της (αναλαμπή από την περυσινή της πορεία), όμως τώρα τα πράγματα είναι διαφορετικά. Η Ρεάλ θα νικήσει και τα δεδομένα αυτή την στιγμή έχουν ως εξής: ο άσσος βρίσκεται μόλις στο 1,20 ( 1,20-8,00-15,00 το σετ αποδόσεων). Τέτοιο άσσο μόνο στο Προ-Πο θα έπαιζα...Η εκτός και αν είχα τούβλα από λεφτά και χαρτονομίσματα που και πάλι στο 1,20...Βέβαια και εγώ για να είμαι ειλικρινής στην θέση των μπουκ πάνω από 1,30-1,35 δεν θα το έδινα και θα ήμουν και πολύ "large". Το goal/goal δίνει 1,75 όμως το φοβάμαι σε περίπτωση που έρθει μια καθαρή νίκη πρόκριση της Ρεάλ με 3-0 ή 4-0. Βέβαια το 1,75 κατ' εμέ παίζεται, γιατί σκέφτομαι πως το ματς ξεκινάει από 3-0 και μπορεί να τελειώσει στο 4-1, οπότε να βάλει και ένα goal για την τιμή των όπλων η Βόλφσμπουργκ. Όμως αυτό θα εξαρτηθεί από το πόσο γρήγορα θα ανοίξει το σκορ και κατά πόσο έχει ο Ρονάλντο και η παρέα του όρεξη για "εκδήκηση". Το over 2,5 από την άλλη μεριά δίνει μόλις και αυτό με την σειρά του 1,28... Αστείες αποδόσεις. Το over 3,5 δίνει 1,66 και το over 4,5 2,62. Ελκυστικό αρκετά ομολογουμένως το over 4,5 για 2,62 για μία τέτοια Ρεάλ. Το over 3,5 στο 1,66 για εμένα θα επιβεβαιωθεί άνετα. Όμως θέλω μια λίγο μεγαλύτερη απόδοση και την βρίσκω τελικά στο στοίχημα να προκριθεί η Ρεάλ στο 1,83. Μου κάνει μια χαρή και το αγοράζω. Εχει μπει στις επιλογές μου και όσον αφορά το over 4,5 αν θέλετε να ρισκάρετε ρίξτε το και αυτό σε μονό , εγώ θα αποφασίσω αύριο το μεσημέρι αν το παίξω και αυτό.

Στο άλλο παιχνίδι η Μάντσεστερ Σίτι παίζει με την Παρί. Οι αποδόσεις αυτή την στιγμή είναι 3,00-3,60-2,40, με φαβορί όπως καταλαβαίνετε την Παρί. Τα δεδομένα εδώ έχουν ως εξής. Η Σίτι παίζει όλη την χρονιά σε αυτό το παιχνίδι, μιας που στην Αγγλία έχει ξεμείνει από στόχους. Ωστόσο προσωπικά δεν με πείθει, την θεωρώ μέχρι τώρα loser γενικά, παρόλο που σαν ομάδα τολμώ να πω πως μου είναι συμπαθής. Από την άλλη η Παρί νομίζω φέτος πως είναι η χρονιά της. Θεωρώ ότι είναι ενα-δυο κλικ σαφέστατα παραπάνω καλύτερη από την Σίτι. Θέλει πολύ την πρόκριση και φανταστείτε ότι στο εκτός έδρας παιχνίδι του Σαββάτου που μας πέρασε με την Γκινγκάμπ (0-2) παρατάχθηκε με 9 αναπληρωματικούς!!!!!!!! Βέβαια και οι 9 αναπληρωματικοί της, θα ήταν βασικοί σε άλλες γαλλικές και όχι μόνο ομάδες. Το σκορ του πρώτου αγώνα ήταν 2-2. Το ματς από εδώ πέρα ξεκινά για εμένα από το 1-1. Και θα εξηγήσω γιατί. Η Σίτι δύσκολο να μην σκοράρει μέσα στην έδρα της, το ίδιο όμως και η Παρί. Όμως το 1-1 δεν βολεύει την Παρί, γιατί με αυτό το σκορ προκρίνεται η Σίτι. Οπότε έχουμε σίγουρο goal/goal που δίνεται χαμηλά όμως μόλις στο 1,53 και σίγουρο over 2,5 που δίνεται με την σειρά του πάλι χαμηλά στο 1,60. Στο Χ2 τείνω όμως και αυτό στο 1,40 μόλις. Για τους φίλους πάντως που δεν θέλουν να ρισκάρουν μπορούν να αγοράσουν άνετα μία από τις παραπάνω επιλογές. Προσωπικά εγώ κατέληξα στην πρόκριση της Παρί στο 2,25. Μου φτάνει και μου περισσεύει, μιας που προσωπικά δεν πίστευα ότι θα ήταν πάνω από 2,00...Στο 2,25 την αγοράζω και ας αποκλειστεί τελικά στα πέναλτι!

Οπότε με τα πολλά, θα παίξω την παρακάτω δυάδα:

ΡΕΑΛ ΜΑΔΡΙΤΗΣ-ΒΟΛΦΣΜΠΟΥΡΓΚ: Πρόκριση Ρεάλ Μαδρίτης στο 1,83

ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΣΙΤΙ-ΠΑΡΙ ΣΕΝ ΖΕΡΜΕΝ: Πρόκριση Παρί Σεν Ζερμέν στο 2,25

Όσοι δεν θέλετε να ρισκάρετε με την πρόκριση της Παρί, παίξτε πρόκριση Ρεάλ και goal/goal την Παρί μαζί στην δυάδα. Καλή επιτυχία!

Kokki