Παρασκευή 16 Οκτωβρίου 2015

Με μία τετράδα ρίσκου!!!

Καλησπέρα σας!!! Πριν γράψω τις προτάσεις μου, θα ήθελα να με συγχωρήσετε που δεν ανεβάζω συχνά προτάσεις, όμως κάνοντας ένα νέο ξεκίνημα στην ζωή μου και ευρισκόμενος στην Γερμανία, δεν μου μένει πάρα πολύς χρόνος. Τις επόμενες όμως μέρες ευελπιστώ να επιστρέψω πιο συχνά στα...στοιχηματικά μου καθήκοντα!!

Για σήμερα έχω διαλέξει παιχνίδια με αρκετή δόση ρίσκου, οπότε όσοι αποφεύγετε τις ριψοκίνδυνες επιλογές καλύτερα να απέχετε!!! Οπότε θα παίξω την παρακάτω τετράδα σε σύστημα 3/4: 

ΠΑΝΤΕΡΜΠΟΡΝ-ΑΙΝΤΡΑΧΤ ΜΠΡΑΟΥΝΣΒΑΙΓΚ: 1 στο 2,50

ΜΟΝΑΚΟ-ΛΥΩΝ: Goal/Goal στο 1,83

ΣΟΣΟ-ΤΟΥΡ: 1 στο 2,05

ΑΒΕΛΙΝΟ-ΜΠΡΕΣΙΑ: 1 στο 2,00

Αν σε κάποιον δεν αρέσει ένα από τα παραπάνω παιχνίδια, μπορεί να το αντικαταστήσει με το παιχνίδι 'Β Γαλλίας Μπουργκ-Νιμ over 2,5 στο 2,15. 

Καλό μεσημέρι και καλή επιτυχία...από το κρύο Μόναχο Γερμανίας!!!

Kokki.