Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Τετράδα Ρίσκου...

Καλησπέρα σας!!Όσον αφορά τις δικές μου προτάσεις η μία τριάδα βούλιαξε, η τετράδα μας έπιασε 3/4 στο σύστημα, οπότε όσοι ακολουθήσατε δεν πήγατε χαμένοι τουλάχιστον...

Σήμερα υπάρχει πλούσιο πρόγραμμα, αν και η αλήθεια είναι πως από την μία μεριά μου αρέσουν αρκετά σημεία, από την άλλη όμως είμαι εξίσου διστακτικός...Με τα πολλά αποφάσισα να κάνω ένα χαμηλό ποντάρισμα στην παρακάτω τετράδα σε σύστημα 3/4 μιας που έρχεται και το Σαβ/Κυρ γεμάτο παιχνίδια: 

ΝΙΣ-ΜΟΝΑΚΟ: 2 στο 2,30

ΤΕΛΣΤΑΡ-ΦΟΛΕΝΤΑΜ: 2 στο 1,95

ΟΡΛΕΑΝ-ΤΟΥΡ: X2 στο 1,66 (ή ξερό διπλό στο 3,30!!!!!)

ΑΝΖΕ-ΛΑΒΑΛ: 1 στο 2,00

Επίσης θέλω να προσθέσω ότι τόσο το Goal/Goal όσο και το Over στο παιχνίδι Ορλεάν-Τουρ σε τιμές αντίστοιχα 1,83 και 2,20 ΑΠΟΤΕΛΟΥΝ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ και αξίζουν να πάρουν παιχνίδι αν για παράδειγμα δεν ψήνεστε με το Χ2 ή το ξερό 2 του ίδιου παιχνιδιού. Άλλο τόσο θετικός είμαι για το Goal/Goal της Σταντάρ με την Μπέβερεν στο Βέλγιο σε outsider τιμές στο 2,00, όσο και για το Χ της Χετάφε με την Βαλένθια στο 3,10. Όλα τα παραπάνω (έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να το λεω), δεν αποτελούν Στανταράκια του τύπου πχ 1 Γιουβέντους σήμερα, 1 Νανσί κτλ...οπότε χαμηλό ποντάρισμα και όσοι δεν αρέσκεστε στο ρίσκο μένετε μακριά. 

Τα λέμε πάλι αύριο. Καλό απόγευμα μάγκες και καλή μας επιτυχία!

Kokki.