Σάββατο 10 Ιανουαρίου 2015

Τετράδα για λεφτά!!!


Καλησπέρα σας!Θετικός κρίνεται ο απολογισμός αφού μέσα σε 6 μέρες όσοι ακολουθήσατε πιστά (παίζοντας σύστημα) πήγατε ταμείο. Και μπορεί τις άλλες δύο φορές να μην βγήκαν λεφτά όπως την Κυριακή που 17πλασιασατε τα λεφτά σας, αλλά πρωτίστως (και το σημαντικότερο κατ' εμέ) δεν βγήκατε χαμένοι, αλλά βγάλατε έστω ένα ποσό ικανοποιητικό (px να πιείτε ένα δυο ποτά έξω). Όπως έχω ξαναπεί δεν είμαι πλεονέκτης και ακόμα και αν παίξω 2 ευρώ και βγάλω πίσω 10 ευρώ, είμαι ικανοποιημένος γιατί έβαλα λεφτά στις τσέπες μου που 2 ώρες πριν τον αγώνα δεν είχα. Στα σημερινά τώρα, μην σας κουράσω άλλο. Χωρίς υπερβολή ΓΙΝΕΤΑΙ ΧΑΜΟΣ, από σημεία που έχω βρει στο στοίχημα για παιχνίδι σήμερα. Λόγω απουσιών στο Κόπα Άφρικα, λόγω κούρασης από κύπελλο, λόγω φόρμας, λόγω κινήτρου, λόγω στατιστικών,λόγω φόρμας και έδρας...Έχω παιχνίδια από όλους αυτούς τους λόγους και άλλους τόσους που οδηγούν σε ξεκάθαρα φαβορί η σε επιλογές VALUE BET. Πραγματικά ακόμα και αυτή την ώρα κοιτάζω τους αγώνες μπροστά μου και δεν ξέρω ποια τετράδα να σας προτείνω. Έν τέλει με τα πολλά, θα γράψω μια τετράδα σε σύστημα 3/4 και αν δω ότι δεν βγαίνει από νωρίς, θα σας δώσω την ευκαιρία ίσως να ξανοδοκιμάσατε την τύχη σας με νέους αγώνες πιο βράδυ, Πάμε λοιπόν:

ΜΠΟΡΝΜΟΥΘ-ΝΟΡΓΟΥΙΤΣ: Over στο 1,72

ΣΤΙΒΕΝΕΪΤΖ-ΓΟΥΙΜΠΛΕΝΤΟΝ: 1 στο 2,20

ΟΥΕΛΒΑ-ΟΣΑΣΟΥΝΑ:1 στο 2,20

ΝΙΣ-ΛΟΡΙΑΝ: 1 στο 2,15

Από εκεί και πέρα υπάρχουν όπως είπα ένα σωρό άλλα σημεία ΡΙΣΚΟΥ όπως το διπλό της Άστον Βίλα, ο άσσος της Ερντριονιανς, το Over της Έξετερ και το Over της Χάντερσςφιλντ, το διπλό της Βαλένθια, το Goal/Goal της Μάλαγα με την Βιγιαρεάλ και από Γαλλία για το βράδυ..ρωτήστε με, αλλιώς πιθανόν να τα ξαναπούμε πιο βραδάκι!

Καλό μεσημέρι προς το παρόν!

Kokki.