Πέμπτη 11 Δεκεμβρίου 2014

Πολλά τα goal σήμερα...

Καλησπέρα σας! Αρκετά προβληματισμένος είμαι σήμερα, μιας που ακόμα και τώρα που γράφω δεν έχω καταλήξει ακόμα τι παιχνίδια να παίξω και αυτό, γιατί ακριβώς έχω σταμπάρει πάρα πολλά παιχνίδια...Τουλάχιστον 8-10 και εγώ θέλω να παίξω 4άδα. Θα διαλέξω εν τέλει τα παρακάτω με γνώμονα την στατιστική και την λογική... Οπότε έχουμε:

ΓΚΛΑΝΤΜΠΑΧ-ΖΥΡΙΧΗ: Over 3 goal στο 2,25

ΣΑΛΤΣΜΠΟΥΡΓΚ-ΑΣΤΡΑ ΠΛΟΪΕΣΤΙ: Over 3 goal στο 2,00

ΦΙΟΡΕΝΤΙΝΑ-ΝΤΙΝΑΜΟ ΜΙΝΣΚ: Over στο 1,85

ΑΠΟΛΛΩΝ ΛΕΜΕΣΣΟΥ-ΒΙΓΙΑΡΕΑΛ: Over στο 1,57

Η παραπάνω 4άδα σε σύστημα 3-4 αποτελεί την βασική μου επιλογή. Παρακάτω θα προτείνω άλλη μία τετράδα (σύστημα 3/4 πάλι) εναλλακτική για όσους θέλουν να ρισκάρουν λιγάκι παραπάνω:

ΠΑΝΑΘΗΝΑΪΚΟΣ-ΕΣΤΟΡΙΛ: 1 στο 2,25

ΚΑΡΑΜΠΑΓΚ-ΙΝΤΕΡ: 1 στο 2,37

ΠΑΡΤΙΖΑΝ-ΑΣΤΕΡΑΣ ΤΡΙΠΟΛΗΣ: Goal/Goal στο 2,00

ΜΠΕΣΙΚΤΑΣ-ΤΟΤΕΝΑΜ: Goal/Goal στο 1,83

Καλή επιτυχία και τα λέμε αύριο πάλι!

Kokki.